Ældreboliger/ældrekollektiv
Fra "Favrholm Stadionkvarter - Masterplan"
Gå til projektet
I forbindelse med etableringen af Favrholm-kvarteret ville det være fint hvis man også tænkte på at etablere nogle boliger, der er specielt egnede for ældre.
Der er jo en fin placering tæt på offentlig trafik, og der vil formentlig også være gode muligheder for ældre, der er aktive indenfor sport og/eller naturoplevelser.
Derfor vil jeg foreslå, at der bygges ældreboliger - gerne i 1-plan og med et fælleslokale (festlokale) og gæsteværelser til overnattende familiemedlemmer.
Det kunne være et fint område som appellerer til alle generationer!
Mvh
Klaus E. Petersen. Beboer i Godthåbsvej-kvarteret i centrum af Hillerød. Aktiv i FIF-fodbold.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
