Det bedste ved st være flyttet til hillerød
Fra "Velkomstmøde 2024"
Gå til projektet
Jeg er flyttet ind i bofællesskabet Bauneholm i Bendstrup mellem Gadevang og Alsønderup. Det bedste ved at være flyttet hertil er det spændende fællesskab, skoven og naturen og det store butiksliv i Hillerød med både butikskæder, genbrugsbutikker og gode caféer som Rømers café, jordnær i Gadevang, mangholm og tibberuphus. Tæt på nordkysten samtidig med god offentlig transport og veje til København
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
