Spring til hovedindhold

Det bedste ved st være flyttet til hillerød

Fra "Velkomstmøde 2024"

Gå til projektet

Jeg er flyttet ind i bofællesskabet Bauneholm i Bendstrup mellem Gadevang og Alsønderup. Det bedste ved at være flyttet hertil er det spændende fællesskab, skoven og naturen og det store butiksliv i Hillerød med både butikskæder, genbrugsbutikker og gode caféer som Rømers café, jordnær i Gadevang, mangholm og tibberuphus. Tæt på nordkysten samtidig med god offentlig transport og veje til København

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået