Græsslåning matrikel 1aic og 1eg, Skovhegnet
Fra "Arkitektur, Byplan og Trafikudvalget 2026 - 2029"
Gå til projektet
Kommunen ejer to relativt store græsplæner på disse matrikler. de slås her om sommeren ugentligt. Jeg synes dette bør udlægges til biodiversitet og kun slås 1-2 gange om året. plænerne bruges stort set aldrig af børn til leg, da området i forvejen har have at lege i. Der må være en besparelse i at slå græsset mindre her.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Annette Rieva
Sendt af:Annette Rieva
for 10 måneder siden
Fint forslag :-)
Profil af Peter Langer
Sendt af:Peter Langer
for 10 måneder siden
Fornuftigt forslag!
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Natur og biodiversitet
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq