Spring til hovedindhold

Gruppe 12 Visionen

Fra "Input fra workshop d. 13. november - Visionen"

Gå til projektet

Grøn mobilitet er et positivt initiativ, som vi glæder os til en opfølgning på.

Det er gennemgående i vores diskussion, at vi ønsker at etablere en række tydelige strukturer, der taler til vaner, der gør det trykt og indbydende at cykle og gå til og fra aktiviteter i Hillerød og understøtter muligheder for, at busruter igennem.

Shuttlebusser imellem Favrholm og Hospitalet er også et grundvilkår at tænke ind.

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Vi påskønner opfølgninger, hvert halve år på udviklingen i Hillerøds politik, budgettering og udrulning af "Grøn Mobilitet".

    Del

    Sendt af

    Nuværende status

    foreslået