Gruppe 12 Visionen
Fra "Input fra workshop d. 13. november - Visionen"
Gå til projektet
Grøn mobilitet er et positivt initiativ, som vi glæder os til en opfølgning på.
Det er gennemgående i vores diskussion, at vi ønsker at etablere en række tydelige strukturer, der taler til vaner, der gør det trykt og indbydende at cykle og gå til og fra aktiviteter i Hillerød og understøtter muligheder for, at busruter igennem.
Shuttlebusser imellem Favrholm og Hospitalet er også et grundvilkår at tænke ind.
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af trafik3 Vision
Sendt af:trafik3 Vision
for 2 år siden
Vi påskønner opfølgninger, hvert halve år på udviklingen i Hillerøds politik, budgettering og udrulning af "Grøn Mobilitet".
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
