Hej Charlotte,
Jeg ved ikke, om du stadigvæk savner svar på dette, da vi jo sidenhen har drøftet det mundtligt. Men formelt set, blev beslutningen om at sætte det på pause, først truffet af ØU d. 14/6. Derfor har høringen kørt videre.
Nu hvor vi ved, at lokalplanerne er sat på pause, er det rigtigt, at indsamlingen af inputs nok vil blive brugt på lidt anden vis. Som du ved, kommer der jo en ny proces, hvor vi bl.a. skal kigge på kriterier og andre placeringsmuligheder. De høringssvar, der vedrør disse emner, og derfor er relevate i forbindelse med det arbejde, vil naturligvis indgå.
Alle andre høringssvar vil naturligvis også blive gemt og blive brugt ved lejlighed.
Håber det var svar nok.
Vh Victor Scharff, Hillerød Kommune
Hvordan skal de her input bruges, når projektet er sat på pause?
Fra "Er der noget vi kan hjælpe med?"
Gå til projektet
I lyset af, at projektet sættes på pause så er det meget uigennemsigtigt, hvad disse input skal bruges til? Særligt virker kommenteringen vedr. tillæg til kommuneplanen og høring af miljøvurdering, som værende noget som bør udgå fra portalen med det samme. Når projektet er sat på pause kan der ikke være tale om andet end input og dermed slet ikke en høring.
Officielle opdateringer
Sidste opdatering: 19. juni 2023
Slået op den 19. juni 2023
Kommentarer
for at kommentere.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
