Spring til hovedindhold

Pasning i 4 og 5 klasse om morgenen og i ferier

Fra "Børn, Familie og Ungeudvalget"

Gå til projektet

Som det et nu skal børn i 4 klasse selv kunne gå i skole om morgenen og der er ikk hfo pasning i ferier. Kan godt forstå børn og deres forældre melder dem ud når de bliver ældre, da de skal gå en hel ferie alene uden at kunne være sammen med kendte voksne forældre har som regel kun 3 ugers ferie. Der er heller ikk pasning til jul , efterårsferie og påske. Synes i skulle overveje pasning morgen og i ferier 4 klasse med. Det er længe for em på 10 at være alene

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Antal likes i alt: 1, total dislikes: 0
. Du kan ikke længere reagere på ideer i Børn, Familie og Ungeudvalget. Du kan ikke længere reagere på ideer i Børn, Familie og Ungeudvalget

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået

Emner

Kultur, idræt og arrangementer
Offentlige tjenester