Tvivl om hvorfor input til "Sammen om Hillerød" ønskes fastholdt?
Fra "Kommuneplantillæg"
Gå til projektet
Mange af borgernes indlæg og input til ”Sammen om Hillerød” går på den generelle og principielle tilgang til placering af VE anlæg i kommunen fordi vi ikke i relevant omfang har fået lov til at forholde os grundigt til dette. Derfor er mange ikke konkrete ift. deres lokalområder også henset til, at projektet er sat på pause.
Derfor er det vigtig, hvis vi efter en god og transparens proces fortsat vurderer, at det kan være hensigtsmæssigt at placere mindre anlæg i de eksisterende områder, at der kommer en ny uformel borgerhøring som denne, hvor folk kan få lov til at blive mere konkrete.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
