Spring til hovedindhold

Uvildig tredjepart til at foretage EE beregning pga. manglende tillid

Fra "Gevinster for lokalområdet"

Gå til projektet

Som jeg kan erindre det til borgermødet, sagde European Energy at naboerne som ville være ”medejere”, formodentlig først vil kunne tjene deres investering ind efter 20 år. Da beregningen er lavet af European Energy som tidligere ikke har oplyst den fulde sandhed til borgerne og kommunen, forventer kommunen, da at få en uvildig tredjepart til at efterberegne disse estimater fra European Energy?

Tilliden til European Energy er virkelig begrænset. Det bør kommunen tage bestik af i den videre proces.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Nuværende status

foreslået